A Food Flashback péntek

ma reggel robbanás volt a múltból!

Tegnap este elindultam anyámhoz, hogy eltöltsem az éjszakát. Hihetetlenül kora repülést kellett elkapnia ma reggel, és apám ma délután Las Vegasban van. Tehát ott maradtam, hogy élvezzem Matt -t.
A legfrissebb videóim

Arcmaszk ötletek a futáshoz és a kint sétahoz
Arcmaszk a futáshoz és a kint sétálásához a koronavírus kitörése során.
Maszkot kell viselnie? Milyen maszk a legjobb a futók és a gyalogosok számára?

Nézze meg a maszk legjobb válogatását.
Plusz a CDC ajánlásai arról, Labdarúgás Mez hogy mikor kell Amerikai labdarúgó-válogatott Mez viselni egy maszkot, és milyen fajta a COVID19 kitörés során.
További információ a RuneAtRepeat.com oldalon

00:00
08:21
07:15

Ma reggel felébredtem, hogy felébredtem a kutyákat 1 mérföldre, és megálltam, hogy a barátaim, Susan találkozzanak, hogy futjanak.

Várakozás közben volt egy kis kávé. Tragikus módon az anyukámnak nincs jége, így nem tudtam volna jeges kávét. Lehurrogás. De van divatos krém!

Susan az én kis peepem, aki novemberben férjhez ment. Ne feledje, hogy októberben elmentem a Bachelorette party körutazására. szép idők. Könnyű 3 mérföldet futtattunk, és elkészítettünk egy rendszert egy Vegasba tett kiránduláshoz

A reggeli 2 tojásfehérje volt, 1 tojás pico de gallo -val és sok guacamole -val. tálalva tortillával és szőlővel az oldalán.

Olyan visszacsatolás volt, hogy újra futtassam a régi szomszédságomat. Ezután gyere vissza az ételképeimhez ebben a régi konyhában. Ha ti emberek olvastak, figyelembe véve ezt a kezdetét, először – sajnálom. Ez a blog szopott. nagy idő.

De ne felejtsd el, amikor ezt mindig ettem…

Most bejelentkezem a munkába, mint régen!

A hét elején átmentem a Google fotóimat, és találtam néhány albumot az összes ételről. Nem tudom, miért mentettem meg őket oda, de olyan, mint 1000 kép az ételről, amit 4 évvel ezelőtt ettem! Annyira furcsa volt visszamenni és megnézni. Volt egy csomó szar és snack, tehát jobb vagyok ezzel.

De néhány dolgot is lustáztam. Anyukámmal és én tegnap este beszélgettünk, és mindketten visszaszereztük azt a súlyt, amelyet kb. 5 évvel ezelőtt elveszítettünk. Abban az időben sokkal jobban tudtuk a „nézni”, amikor ettünk, vagy azzal, amit vásároltunk.

Anyukám és én mindketten lefogytunk, hogy Kashi -t eszelek, és hajlandóak reggelizni, és általában snackként is! Hitelesítjük azt a gabonaféléket és sétálunk a fogyásunkkal. Nos, a rossz rutinok visszapattantak, és tegnap este Cruz Azul Mez megbeszéljük a frusztrációinkat. Úgy döntöttünk, hogy visszatérünk az alapokhoz, és egy extra sétát adunk hozzá a héten 5 napig, és jobban nyomon követjük az étkezésünket.

Kérdés: Hol voltál ma három évvel ezelőtt?

Visszajöttem egy kis mini-holdból Ben-vel a Big Sur-ban

Küldje el nekem a munkafüzetet

Megment

Részvény

Folytassa ezeket a következőket:

Amit ma ettem az élelmiszer napló – Maratoni edzés 4. hét

Mit eszek egy nap alatt. Élelmiszer -napló futó blog edzés hét 4. reggeli, ebéd, vacsora és snack, valamint jegyzetek

A pihenőnap reggeli rutinom

A reggeli rutinom a futás óta pihenőnapon. Mit csinálok, mit eszek egy pihenőnapon és más BTS -en futó napig

fejlesztés kedd-reminder, mielőtt összehasonlítaná

Emlékeztető: A fejlesztésem évekbe telt. Ne feledje, hogy mielőtt összehasonlítaná magát velem vagy bármely mással. Elkezdtem futtatninin

Mit kell enni egy késő félmaratoni verseny előtt

Mit kell enni a délutáni félmaratoni rock n roll las vegas előtt. Hogyan lehet üzemanyagot egy félmaraton vagy maraton lat előtt

Késő húsvéti konfetti tojásvadászat

Futó blog a húsvéti tojásvadászat. Ötletek egy szórakoztató konfetti tojásvadászathoz, nagyon vörös hajú arany retreiverrel és audio -val

Miért nem futok a homokon, de te csinálod

A homokon futás jó neked. Vannak előnyei a puha homokon futni a tengerparton, de ezzel együtt